Végre egy napfolt észlelés

2007.08.06. 14:18 | tamasasztro | Szólj hozzá!

Végre ma eljutottam odáig, hogy tudtam napfoltot észlelni. :-)
Volt napfolt, én láttam, megtaláltam. Ez nem semmi. Az utóbbi pár nap nem nagyon kedvezett a napfolt észlelésekhez.

Enek örömére elkészítettem az eddigi - szerintem - legigényesebb fénykép nélküli észlelésemet. :-)
Tudom, hogy ez csak a kezdet, és lesz ennél jobb is. :-)

Bognár Tamás
tamasasztro.extra.hu
izirajdercsillag.extra.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://tamasasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr63133556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása