Felhő és nettelenség

2007.07.28. 08:50 | tamasasztro | Szólj hozzá!

2007.07.27.

Napfolt semmi. Estére felhők ismét, hajnalra kitisztúlt az ég. de azt az időszakot sikeresen átaludtam.

Közben Kendvenc T-Online szolgáltatóm megszüntette a net szolgáltatást. Fizikai szintű kapcsolat van. DNS szerver már nem látszik. A hibabejelentő, meg szét akarja szedetni a gépet, mert én biztos hozzá nem értő analfabéta vagyok...
Hibakódot akar, méghozzá windowsat. De én Linuxot használok. Linuxos hibakódot nem szereti, mert a szolgáltató szerint az megbizhatatlan. Olvasam le mégegyszer a linuxos sikertelen felcsatlakozás "PPo time out" hibaüzit, mert hátha windowsos hibakód lesz belőle.

Amúgy meg, addig fel nem veszi a hibát.
De szerencsére találtam olyan hibabejelentős fazont, aki felvette a hibát.
Ahogy elnézem, ebből kártérítés lesz. Ha nem azért, mert a hibát 72 órán bellül úgy sem csinálják meg, akkor az ügyvitel miatt..


Ehhh....

Mottó:
"Isten nagyon szeretheti a hülyéket, különben nem teremtett volna ennyit !!"

Bognár Tamás
tamasasztro.extra.huizirajdercsillag.extra.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://tamasasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr80126899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása