Egy kis lemaradás, amit be kell pótolni :-)

2007.05.25. 17:52 | tamasasztro | Szólj hozzá!

Úgy vélem, nagyon elmaradtam önmagamhoz képest. A lényeg az, hogy a 22.-i Hold – Szaturnusz fedéskor készítettem pár fényképet. Szerencsém volt. A fedést láttam. De kibukkanni már nem láttam a Szaturnuszt. Felhők és a vihar jött. Én mentem…

 
A fedés előtt készült pár kép.
Maga a fedés gyorsan lezajlott. Meggyőző volt, amint a nagy sötétség (Hold árnyákos fele) elkezdte bekebelezni a Szaturnuszt.

 
Közben felkerült pár új fénykép. Hold, Vénusz, felhők….

 
Az oldal szerkezete is kibővült egy kicsit !

Bognár Tamás
tamasasztro.extra.hu
izirajdercsillag.extra.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://tamasasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr287090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása