Felhő vagy nem felhő

2007.05.09. 22:06 | tamasasztro | Szólj hozzá!

2004.05.08.

Estefele elkezdett szakadozni a felhőzet, kitisztúlt az ég. Ez jó jel. A vénusz fent sziporkázott az égen.
Gyorsan ennek örömére berohantam a fényképező gépért. Szerettem volna egy képet, ahol a tisztuló felhők között fennt ragyog a Vénusz.

A szándék megvolt. De mire kiértem a géppel, még láthattam, ahogy a felhők összezárulnak a vénusz elött...... Ez sem az én napom volt.....

Bognár Tamás
tamasasztro.extra.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://tamasasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr3173448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása